Nyårsafton

På nyårsafton kom Sara till Trollis och firade med mig och Chris.
 
 
Vi möttes strax före fem nere i stan. Därifrån vandrade vi ner till slussområdet, där det var massa hejhå på gång. Först hölls det tal och slussades.
 


Även om jag är kritisk till fyrverkerier, så måste jag medge att det här var typ det coolaste jag har sett. Trollis hade hyrt in en fyrverkeriexpert som hade satt ihop ett jädra häftigt program av fyrverkerier i luften och på vattnet (!), med Sagan om ringen-aktig musik till.



Glitter överallt.


Tog mitt livs första riktigt lyckade fyrverkeribild!



Sen gick vi hem till oss och knappade in onlinepizza på datorn...



45 minuter senare högg vi in! Så himla bra nyårsmat för övrigt. Förra året lagade mat hela dagen, fett ovärt!

 
Efter pizzan högg vi in på nästa delikatess, nämligen våra quiz! Jag och Sara är quiz-crazy, så vi bestämde innan att alla skulle göra varsitt quiz i förväg. Efteråt var vi inte nöjda ännu, utan quizade vidare på youtube. För att sammanfatta var det en mycket rolig och bildande nyårsafton.
Kommentarer
Rasmus

Jag är så besviken över att jag inte kunde vara där :(

Svar: Ja, hoppas du kan nästa gång!!
linneatrea.blogg.se

2016-01-25 @ 23:26:25

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0