2015 #1

Trots blandad kvalitet passar jag på att få lite användning för årets telefonbilder. Här kommer därför 2015 genom mobilkameran!

JANUARI



Började termin 2 med att studera tandanatomi och göra egna tänder. Här är min 36:a!


Och massa plugg vid köksbordet hos mamma.
 
FEBRUARI
 


Pappa och Maria flyttade, så vi hjälpte till under en mycket kaosig dag.



Det var vinterfint på hemmaplan.

 
Fick till och med en nostalgisk skidkväll med sis!



På halvtid bodde jag hos Chris. På denna plats i soffan blev jag magsjuk för första gången i vuxen ålder och skapade en besatt av Halo. För den som undrar är jag fortfarande så fäst vid detta spel att jag fick en Halo-tröja av våra grannar igår...

 
Skallens delar blev lite av en symbol för våren, pluggade på det väldigt mycket och länge. Här satt vi och genrepade inför duggan genom att skicka runt ett kranie och snapchata de svåra delarna till varandra.


Fick en egen yogamatta i födelsedagspresent. Yoga var lätt en av de bästa grejerna med 2015. Har gjort så himla mycket väl för både kroppen och knoppen!

MARS
 

Hade turen att få se solförmörkelsen på väg till skolan. Kändes precis som att jag var med i Heroes.
 
 
Hade några fina eftermiddagar framför Game of Thrones hos Siri och Anna. Här passade Siri grannhunden!
 


Och så i slutet på mars fick vi äntligen flytta! Närmare bestämt till tvåan i grannhuset, så det blev en dag av flyttande till fots.

 
Fick hjälp av vår grannvän Daniel. 

 
Blev många turer till Ikea under detta år.
 
APRIL



Pluggade embryologi under påsken.


Traditionell påskmiddag hos mami.

 
Träffade Annika och Mellis i Slottsskogen! En mycket trevlig dag trots att det ser sjukt kallt ut. Nästa inlägg blir nog varmare hoppas jag!
Kommentarer
Rasmus

Kul med en recap av 2015! :D Längtar till del 2

2016-01-11 @ 16:17:36

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0