Sommar

Senast handlade det om vårbad. Nu är det sommar, sommar, sommar! Lovar att ni inte behöver vänta till hösten på nästa inlägg. Är ledig nu. På riktigt. Kan sova, läsa, se på serier, fota, åka på utflykter eller blogga hela dagarna. Ingen mer skola.
Basåret avslutades med en tenta för två veckor sen. En väldigt intressant tenta, fast den största av alla, en riktig nagelbitare, la grande final. På morgonen var det himla nervöst, men tentan skrevs och på kvällen picknickade vi i Slottskogen med basårarna. Sen var det slut.
Efter det väntade jag nervöst i en vecka på resultat, och därefter kunde jag börja somra på riktigt. Och det planerar jag att fortsätta med ett tag. Ska demonstrera genom att äta glass och jordgubbar nu.
 
 
Hörs snart igen!
Kommentarer
mästaren

Viho!!!!
Får du någonsin slut på idéer till blogginlägg har jag några förslag.... Spännande va?! ;-)


Svar: Idéer från mästaren tackar man ju inte nej till, mästaren!
linneatrea.blogg.se

2013-06-16 @ 18:48:40
lilla S | ett år efter studenten

Grattis till lovet, ser fram emot att läsa din blogg igen ;D Grrlll, vill också ha jordgubbar!

2013-06-17 @ 16:51:52
URL: http://fruktklister.blogspot.com
Josefine

Vilken fin bild! :)

2013-06-17 @ 19:46:00
URL: http://accordingtomeee.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0