Cykeltur

Idag fick jag och Jessi för oss att cykla till Nol. Det var superlängesen jag cyklade sist. Men det var himla roligt och minst lika jobbigt. Vet inte om jag nånsin har tagit ut mig så mycket som på hemvägen där. I sista uppförsbacken såg jag nästan svart och när jag äntligen klev av cykeln vek sig benen när jag försökte gå. Fast det var ganska kul. Gillar det lite när kroppen flippar sådär.
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och förbereda mig för massiv träningsvärk imorgon. Ska bli så spännande så jag döööööör!

 
Jessi var riktigt bikerchic!
Kommentarer
Jessika

Åh, personligen är jag för lat för att cykla :C

Svar: Jag med egentligen, får se om jag orkar ta mig ut på fler turer. Hoppas det!
linneatrea.blogg.se

2013-06-19 @ 23:38:32
URL: http://xjessie.webblogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0