Veckan och shopping americano

Heya! Har inte vart så bra på att blogga denna veckan. Har så mycket att göra och tänka på, när börjar sommarlovet på riktigt tro? Har i veckan läst och antecknat igenom 50 körkortsteorisidor per dag, varit ute på springtur, och igår hoppade jag och Sara i våra studentoutfits igen och fotade lite bättre bilder än vad som togs under studentdagen när man var trött och täckt av champange och så. Ska nog börja gå runt i studentmössa lite oftare, så många glada blickar som man får!
Fotade även den här bilden igår, med mina amerikanska shoppingfynd!



Allt detta (förutom byxorna som jag hade innan) fyndande jag för 800 krones i affärerna Amsterdam Boutique, Delia's och Forever 21! Snacka om billigt! Köpte lite annat också, men det får bli ett annat inlägg, nu ska jag ut och övningsköra! Tut tut.
Kommentarer
Jessika

Åååh, ge mig :O Men inbillar jag mig bara, eller ser ditt hår lite annorlunda ut? :O :D

2012-06-29 @ 21:37:13
URL: http://xjessie.webblogg.se
Jessika

Sv: Ja, tycker precis likadant xD
Sv2: Aha, kan vara det jag la märke till då :D Det var fint i alla fall :D

2012-06-29 @ 23:19:23
URL: http://xjessie.webblogg.se
jessica

fasen va du e cool sis!

2012-06-30 @ 00:50:27
Josefine

Sv: Din kommentar kom fram :D Hehe, jaha så fiskarna var likadana redan då, coolt! Eller hur, de är ovanför vattenytan för de är på varandra, hehe :D Vilka snygga kläder du köpte i USA, älskar att det är så billigt där! :D

2012-06-30 @ 15:43:18
URL: http://accordingtomeee.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0