Jessica gästbloggar!

Äntligen dags för den efterlängtade gästbloggningen av mig, Jessica, Linneas syster. Den senaste halvtimmen har jag spenderat med att skriva ett långt inspirerande inlägg till er goingar som tog studenten igår, sedan upptäckte jag att jag inte kunde lägga in bilder om jag när jag bloggade från mobilen utan att ladda ner blogg.se appen, så jag ställdes inför ett tufft beslut; Skulle jag posta inlägget utan bilder, eller skulle jag ta bort inlägget, ladda ner appen och skriva ett nytt med bilder? Jag valde det andra alternativet, för vad är ett blogginlägg utan bilder? Ungefär som en korv med bröd utan ketchup, som en glass utan strössel eller som en studenttårta utan grädde...

Tyvärr kommer jag inte att skriva om min fina text till er, men Linnea har sagt att ni redan har fått höra tusentals olika tal från olika personer med samma innehåll, så jag tror att ni klarar er. Däremot kommer jag nu att bjuda på en härlig bildbomb från gårdagen, dock är bilderna tagna med min iPhone så det blir inte superkvalitén som ni är vana vid

Enjoy!

Kommentarer
Linnea

ååh vad fett inlägg sis! Sketabra bilder med! :D TACK BÄSTING!

2012-06-01 @ 10:49:38
Jessika

Du hade kunnat klippa ut texten och klistra in den igen när du hade laddat ner appen (A)

2012-06-01 @ 11:44:44
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Jessika

Och håller med Linnea om att bilderna var bra :D

2012-06-01 @ 11:45:00
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Jessica

@linnea: tack tack!!! :D

@jessika: jag försökte, men nåt gick fel sp det funkade ändå inte :( och tack så mycket!!

2012-06-01 @ 17:16:45
Jessika

@Jessica: Aha, dumt :(



Sv: Hihi, ja :D

2012-06-01 @ 20:03:55
URL: http://xjessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0