Ny medlem i familjen

Hola! Idag har jag fått ännu en bra grej gjord - köpt dator! Blev en snygg Asus som förhoppningsvis ska bli en långvarig trofast följeslagare. Välkommen dator, eller Linnea-dator som blev dens fantasifulla datornamn när man var tvungen att välja vid installationen.
Nu håller jag på att packa upp mina tiotusentals bilder, laddar ner program och skapar superordning. 
Än så länge är jag supernöjd med datorn, snabb, stabil och jättejättebra!



Bild från stranden i maj! Hoppas ni kan leva med att mina bilder inte alltid hör jättebra ihop med inläggen. Kan bli en liten utmaning för er läsare att koppla ihop den här bilden till texten på nåt kul eller långsökt sätt! :D 
Kommentarer
Jessica

Bildeb representerar din gamla dator! Gul, sleten men på nåt sätt tyckte man ändå om den

2012-07-04 @ 23:09:01

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0