Lördag, nej söndag

Kan ha varit sämsta uppdateringen någonsin de senaste dagarna. Till försvar kan jag säga att jag påbörjade ett inlägg igår, men det blev inte klart för att telefonen ringde (jag vet, världens bästa försvar..). Jaja, nu är det inte lördag längre, utan söndag.

Igår hände det mycket. Först var jag på kalas hos denna nyblivna övningskörare, min kusin Christopher! Grattis grattis!



Sedan åkte jag vidare till inflyttningsfest hos Diana och Chris i deras nya snygga hus! Hade mycket trevligt där också!



Lite osammanhängande bild som egentligen kommer från Daisys 18-årsfest, det var dock enda bilden jag hade på Diana om man nu ska ha en bild till varje "event" liksom. Bättre än inget! :D

Nu ska jag försöka skriva novell, men först blir det middag. Skjuter upp novellen så långt det går... Vill inte vill inte vill inte.

Kommentarer
Melinis

Blogga mer din fjant! :D

2012-01-30 @ 08:18:43

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0