Bonjour et bienvenue

Hej!

Det här är premiären för min efterlängtade (hehe) blogg.
Eftersom det antagligen bara är vänner och bekanta som läser, så tänker jag inte göra någon ingående presentation av mig själv. Namnet är Linnea, det är allt jag ger er!

Har hållit på med bloggdesign i ett par timmar nu, känner mig inte alls klar, men jag kände att jag inte kunde hålla på det längre, jag måste göra mitt första riktiga inlägg, efter alla testinlägg...



Här är jag, kan ju vara passande med en bild på mig såhär i start-inlägget tänkte jag. För övrigt ska jag försöka få med apmycket bilder, för som ni vet så tar jag en del bilder...

Hoppas ni ska digga min blogg! Får se hur länge jag orkar hålla på, verkar ju vara en utmaning att få det att vara, men nu är det sommarlov och då ska jag baskemej göra det här!

Godnatt!
Kommentarer
Mikaela

Jaaa vad kul att du ska börja blogga, då kan vi vara bloggkompisar haha;)

2011-06-26 @ 02:21:57
URL: http://ititsneverover.blogg.se/
Mikaela

hihi min bloggsida blev fel:P

2011-06-26 @ 02:22:42
URL: http://itisneverover.blogg.se/
Linnea

Vad menar du mika? :)

2011-06-26 @ 11:52:17
Jessiiiiiiii

Roligt att du har skaffat blogg, men en sak som jag skulle vilja se mer av är tävlingar :)

Kram!

2011-06-26 @ 11:56:53
Emme =)

nice blogg! ha mkt bilder det är så roligt då! :D Must hälsar att det var en bra bild på honom ;D



kramis!

2011-07-02 @ 20:10:32

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0