Mikaelas Place

Hej indianer!

Det var ett tag sen jag bloggade, jag vet det. Har haft lite grejs för mig, bilder kanske kommer senare!
Men just nu bloggar jag från Mikaelas Place, medan hon äter kycklingsallad och bröd som ser apgott ut... Tänkte lägga in en bild, eftersom det är lite av min policy att alltid ha med bilder, men jag har ju inga bilder på hennes dator och att hämta från internet tar för lång tid, och då kallar Mikaela mig för segnisse... :(

Men! Nu hittade hon lösningen, denna hade hon på sin dator, yaaaaaay!
Hoppas ni får lite midsommar-vibes...

För er som inte förstod förra inlägget, så stod det God Juli... Inte God Jul. Jag är ju inte så random så jag lägger upp ett julkort mitt i juli... hallå eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0