2016 del 2

APRIL
 
 
Aprilskämtade med Chris genom att ändra i hans autocorrect.
 
 
Fick borra i plasttänder och prova de nyinköpta färgade fyllningsmaterialen, som tyvärr inte används på patienter :( 
 
 
Asså................
 
 
Blev hembjudna till pappa just när faceswaps började bli inne.
 
 
Hängde i gräset en lunchrast. Wow, tänk att det ska bli såhär gött ute snart igen!
 
MAJ
 
 
Fick blindtesta olika sockerersättningar (läs "jag rekommenderar tandläkarprogrammet").
 
 
Fick också testa vår egen saliv för mutansstreptokocker, aka kariesjäklarna.
 
 
Fick vara med och fluorlacka barn på en skola. Inte vart man omtyckt där direkt...
 
 
Det tog ett tag att lära sig att vara ägare av Kattniss. T ex måste man vara supernoga med att plocka bort maten efter sig, även om det ligger i en påse högst upp på kylen, annars kan man mötas av detta när man kommer hem.
 
 
Turer till Myrorna var en riktigt mysig grej med Trollis. Ibland hittar man bra grejer, ibland hittar man sånt här. Om jag hade fått uppdraget att skapa det fulaste plagget nånsin tror jag inte att jag hade lyckats hälften så bra som skaparen av den här.
 
 
Efter terminens sista examination tog jag spårvagn 13 till tåget för sista gången det här året, för till sommaren skulle vi ju flytta!
 
JUNI
 
 
Den här månaden skulle jag praktisera på Åmåls folktandvård. Jag och Chris tog en uflykt dit några dagar innan för kolla runt lite.


En ledig dag cyklade vi och köpte mat och picknickade vid älven. Påminnelse till mig själv: gör detta mycket i sommar!!!
Kommentarer
Anna

Är det Siri som sitter i spårvagnen? :O

2017-02-07 @ 05:08:46
Anna

Är det Siri som sitter i spårvagnen? :O

Svar: Haha, det finns minst tre dubbelgångare till henne här i stan!!!
linneatrea.blogg.se

2017-02-07 @ 05:08:47

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0