2015 #2

MAJ



Jessi fyllde 20, vi fick fin tårta hos pappa och Maria. Efteråt åkte jag och Jessi och såg Kristina från Duvemåla, vars låtar blev en stor del av mitt 2015-soundtrack.



Lärde mig Shuffleboard!

 
Det var rätt lugnt i skolan, så hann med några picknickar.
 
 
Samt motsatsen till picknick(?)
 
 
Sushi med pluggänget en regnig dag.

JUNI
 

Äntligen sommarlov! Hyrde ut lägenheten och bodde hos mamma ett tag.

 
Några veckor fick jag och Chris låna pappa och Marias hus. Pappa brukar inte vara så noga med matdatum, och det är ju ofta bra, men det här var nog det äckligaste (och coolaste) jag hittat i hans kyl. Så här ser alltså en öppnad creme fraiche ut efter ett halvår.
 
 
Tapasade med Chris, Jessi, Emil, mamma och Tomas.
 
JULI
 


Åkte till Skäret med dessa två och Chris.



Bodde lite mer hos pappa, blev tyvärr inte så många såna här dagar pga trökväder.



Några dagar åkte vi dock till skogen, där jag var helt lyrisk. Vill göra det mer!


Mamma fyllde år och hade som vanligt ett fint sommarfirande. Vill också fylla år på sommaren, allt är så fult när jag fyller år i februari!
 
AUGUSTI
 
 
Jobbade på HSB tre veckor. Ibland kom Chris och picknick-lunchade med mig. En dag fick han vara med i Kungälvsposten på vägen hem.
 


En helg hälsade vi på pappa och Maria i Skäret. Här är vi på vandring i Mölle.



Random kul bilder blev större än statusar på Facebook. En dag lurades jag av en sådan.
 


Skolan började igen.
 
 
Och den sista augusti fick vi flytta tillbaks till Trollis igen. Dat moment när man packat upp och ska hugga in på sin favoritpizza som man saknat hela sommaren, aaaaaah...
Kommentarer
Christoffer

Dat pizza-pic asså B-)

2016-01-15 @ 15:47:16
Christoffer

Dat pizza-pic asså B-)

2016-01-15 @ 15:47:24
Jessika Gyllander

*Stalkar din blogg*
Älskar att min pappa får stå på tå för att kramas xD

Svar: Hehe, gillar att min blogg är stalkbar! Haha, har nog inte sett den detaljen, så gulligt! XD
linneatrea.blogg.se

2016-05-05 @ 17:01:49
URL: http://travelthroughbooks.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0