Utmaning

Nu är det dags för något historiskt i bloggen, nämligen den första bloggutmaningen nånsin! Har ju massa tid nu på sommarlovet och vad är bättre skrivinspiration än en färdig lista med rubriker? På så sätt får jag ju också chans att skriva inlägg som annars vore totalt random. Tror till exempel aldrig att ni hade fått se LinneaTrea-inlägg som heter Bubbles eller Guilty pleasure om det inte vore för denna utmaning.

Jag hittade en bra photo a day challenge på google, för jag ville ha något mer foto- än textinriktat. Kände dock inte för att skriva om riktigt alla punkter på den listan, så mixade till den med lite andra utmaningar jag hittade i cyberspace. Därför ser ni en Linneamodifierad bild nedan.
 
 
Märkte i efterhand att det blev lite av en Bieber rip-off. Kolla här.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0