Day 12: Favorite time

Favorittid i veckan, dygnet, året, livet? Jag kör på året! Min favorittid om året är precis i början på varje årstid. Precis när man börjar ana att det är ny årstid på gång. När en speciell fågel börjar kvittra på våren, när allt har den där nya finaste gröna färgen på sommaren (och när äckellarverna kommer och sabbar allt), när mornarna börjar bli kalla och löven gula på hösten och när man kan knäcka is på vattenpölarna på vinten - då får jag nåt slags lyckorus. Och det är ju nästan ännu finare än att bara ha en favoritårstid! Här kommer en bildrepresentant för varje ny tid på året!

 
 



Extra:
 
Kommentarer
lilla S

Kej då, med såna bilder kan jag väl leva med att det blir höst igen. Du är så sjukt duktig!

Svar: Åååh, tack!!!! :D
linneatrea.blogg.se

2015-07-10 @ 08:21:00
URL: http://fruktklister.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0