Zup

Så var det plötsligt mitten på juli. Sedan sist har jag mest jobbat, men även:
  • Åkt till Stockholm och sett One Direction med Jessi (min studentpresent till henne). Även fast jag inte är det största fanet, så vart man ju lite starstruck...
  • Haft två fina kompiskvällar hos Emma och Sara.
  • Hängt med Chris i Trollis. Fyndat pussel för 10 kr på Myrorna (läs "har pusslat loss hela månaden"), käkat pingvinstänger och hängt runt i Trollis City.
  • Haft min semestervecka, den här veckan. Jag och Chris for till Skäret i Skåne och hade det gött. Blogginlägg kommer förhoppningsvis inom en rimlig framtid.
 
Fortsätt håll utkik här, för inom kort kommer bilder från vår grillkväll hos Emma. C ya!
Kommentarer
Jess

Baby, your blogg lights up my world like nobody elses💃💃 saknar one D 😭😭😭

2014-07-13 @ 22:58:19
Josefine

Åh, jag har också pusslat mycket den senaste tiden. Det är roligt och väldigt avkopplande! :D

2014-07-16 @ 08:45:52
URL: http://accordingtomeee.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0