Midsommarhelgen

Har haft en jättego midsommarhelg. Detta gjorde jag:
Torsdag: Var hos Sara på pre-midsommarfirande. Hon hade gjort världens finaste dekorering och mat, och vi hade lika trevligt som det var fint. Bildinlägg på g!
Fredag: Hade en lugn midsommar hemma. Åt sill, färskpotatis, gräslök och grill. På kvällen kom Sara förbi och hängde med mig och Jessica. Senare joinade även Raz.
Lördag: Var på ICA med Jessi. Vi skulle köpa lite basicgrejer, men åkte hem med mest non-basic-grejer. Men vi var väldigt ambitiösa. Vi luktade igenom alla sköljmedel, tittade igenom alla ägg, mjölkar och pålägg innan vi gjorde våra goda val. Efteråt tog jag en springtur för första gången sen förra augusti typ. Sen proppade jag i mig Center. Hehe.
Söndag: Var vi på Allum med Jessi, mamma och Tomas. Efteråt åt vi kinamat på en najs restaurang. Sitter och fantiserar om den maten nu för att jag är så hungrig. Bör nog bege mig mot köket. Vi hörs!


Saras Frode hälsar mjau-godnatt!
Kommentarer
Jessica

JAG VAR OCKSÅ MED PÅ MIDSOMMAR DITT AS!!!

Svar: Sorry as... Trodde du räknades som hemmagänget.
linneatrea.blogg.se

2013-06-23 @ 23:42:30
Anonym

Fin bild på katten btw 😘

2013-06-23 @ 23:43:10

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0