Midsommarfint hos Sara #1

Dagen före midsommarafton var vi inbjudna till Sara. Här är de första bilderna!



När jag och Raz hade parkerat välkomnades vi av ett "God afton!" från Emma som kikade fram ovanför häcken tillsammans med Jossan och Lollo.
 
 
Vi gick upp och såg detta fina lilla tält som Sara hade satt upp kvällen till ära.



Snart plockades maten fram. Det blev traditionell midsommarmat. Om sommar var en smak så skulle det vara detta tycker jag!


Korv och köttbullar fanns med såklart!



Knäckisar också.



Och så var det ägghalvor, som nog var det mest populära på bordet.



Detta gänget var väldigt glada i maten!



Härligt somriga kvinnor!


Här satt jag och Köhnis och mumsade i oss allt gott.


Lollo var go och glad.



Det var väldigt varmt och ljust, så solbrillorna åkte på.



Fast sen blev värmen så jobbig att vi bestämde oss för att gå in, och då började en serious match.


Nämligen plump! Raz tog hem storvinsten - äran.



Sedan plockades denna skål fram, och framkallade lyckorus. Hos mig iallafall...

Fortsättning i kommande inlägg!
Kommentarer
Rasmus

Å, jag vill ha mer av Saras delikata mat :D Dumt inlägg att läsa när man är superhungrig. Fina bilder som vanligt förresten! :)

2013-07-09 @ 18:12:41
Josefine

Jättefina bilder, som vanligt! :D Ser fram emot fler.

2013-07-09 @ 22:32:06
URL: http://accordingtomeee.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0