Gissa kändisen!

Hola! Nu verkar internet funka fint igen, äntligen! I veckan har jag lunchat med Sara igen, hängt med Sara och Raz, vart ute och sprungit, samt gjort ett rätt så misslyckat, men kul försök till shopping. Där hade ni en liten update.

En fråga om bilden här nedan. Den inringade mannen (ändrade bilden, det är alltså inte Josh Groban jag menar, utan han i bakgrunden!) Jag känner igen honom sjukt mycket! Jag ligger sömnlös om nätterna och undrar vem han är, hjälp mig, snälla! Den som vet vem det är får en livstid av ära som kändisproffs! 
Tror jag känner igen honom som någon sorts bad guy eller brottsling. Hoppas någon klocka ringer!

 
 
 
 
 
Kommentarer
J-star

josh groban????

2012-08-05 @ 22:42:16
Becca

Tänkte precis samma som ovan, gissar på Josh Groban ^^

Svar: Till Becca och J-star: Ja, det är Josh Groban där också, men det är han där bak jag syftar på! Han är inringad nu, hoppas ni kan gissa honom lika bra som Joshan!
linneatrea.blogg.se

2012-08-05 @ 23:11:03
URL: http://sotakakor.blogg.se
Sara

Vet ej vem men tycker oxå att jag känner igen honom som filmelaking.

Svar: Äntligen någon som också ser det! Blir galen!
linneatrea.blogg.se

2012-08-06 @ 19:00:39

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0