Ristorante

Här sitter jag och nattugglar lite. Bläddrade igenom mitt bloggarkiv från i somras och kom fram till att bloggen enligt gamlingarnas bittra ordspråk, var "bättre förr"! Okej, lite ego kanske, men satt faktiskt och skrattade åt mina egna inlägg. Kanske var det sommarlovets sorglösa sinnesstämning, kanske var det att man gjorde massa kul och hade hur mycket som helst att blogga om. Hur som helst får jag ta mig i kragen och försöka blogga lite mer och bättre nu! Eller om det blir för stressigt nu, till sommarn iallafall!

Gör om, gör bra!

Idag begav jag mig ut i regnet och träffade Mikaela vid busshållplatsen. Tillsammans med Sara och Becca åkte vi och såg på Hungerspelen efter att ha mött upp Jossan och ätit en stabil lunch med på McDonalds! Filmen var bra, ingen wow-upplevelse, men bra!

Vilket textinlägg det blev (för att vara mig). Får nu sätta punkt med en bild nu.



Vet inte varför det blev just denna bilden. Datorn dog när jag redigerade bilder, så fick ta någon ur arkivet!

Godnatt!
Kommentarer
Josefine

Jag var också med! :o Haha xD

2012-04-11 @ 13:16:16
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/
Josefine

Hehe :p

2012-04-11 @ 21:59:15
URL: http://accordingtomeee.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0