Slutet

God kväll! Då var det här då, slutet på lovet. Även slutet på att vara hyffsat pluggfri. Sista-minuten-männsika som jag är så har jag inte gjort något smart förberedande plugg under lovet för att underlätta den kommande veckan. Jaja, är det lov så är det!

Kanske blir lite klent med inlägg på bloggen under de kommande dagarna. Blir mycket att göra den här veckan. Har åtminstone gjort lite plugg idag, och The Big Skolval - vilket känns riktigt skönt. Och hur läskigt som helst. Detta är slutet på en era känns det som, eller det är ju så! Kommer sakna gymnasietiden jättemycket känner jag redan. Men spännande är det också får jag säga!



Bild från januari.

Kommentarer
lilla S

Va? Men vad har du valt då?! Vavavava??? :o

2012-04-15 @ 23:28:51
URL: http://fruktklister.blogspot.com/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0