Torsdag

Legat hemma och hostat som tusan idag, har fortfarande apont i halsen och hade feber imorse, men mår mycket bättre än igår iallafall!

Idag har jag:
- Sovit
- Sett på La vie en Rose
- Ätit frukost
- Sett på How I met your mother
- Sett på True Blood
- Hämtat posten
- Ätit soppa

Och nu fortsätter jag serie-nördandet med att titta på den nya serien New Girl med Zooey Deschanel som jag älskar! Såg de två första avsnitten igår, och den verkar riktigt kul. Synd att den inte kommer till Sverige på ett tag, läste förut att tv4 hade köpt in den. I brist på tålamod tittar jag på datorn!


Kommentarer
Becca

wiii, gissa vilken serie jag ska börja titta på nu?! :D

2011-12-17 @ 19:49:23
Louise

BLI FRISK!!! :D

2011-12-18 @ 13:05:08
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0