Fyndigt värre

Mamma var ledig idag så vi var på Allum. Det är så härligt lugnt där, orkar inte med mellandagskaoset inne i stan. Hittade lite kläder och sådära, lyckad dag!

Men nu till det coolaste. För första gången (sedan jag kom ur min "måste-ha-iphone-period" då) så kände jag faktiskt en aning för att skaffa iphone... (Tillägg: Jag vill alltså inte ha iphone, jag hittade bara EN fördel med det som var riktigt cool) (ursäkta alla paranteser) (detta är sista, lovar) Jessica har nämligen världens bästa app, Wrapp heter den. Med den får man gratis presentkort! Helt sjukt! Så Jessica och jag var inne i massa affärer och bara plockade på oss saker och betalade med hennes gratis presentkort. Detta fick hon:

- Två nagellack på JC
- Två vattenflaskor på Stadium
- Två Powerade-drycker från Stadium
- En tallrik att ha smycken på från Indiska
- Muffinsformar från Indiska
- Ett ljus från Indiska
- En film från Clas Ohlson

Best fynd day evah!

Ni med iphone e(ller annan telefon man kan ha appar på) - skaffa WRAPP!



Fyndarna 1.0 med our best pal 2008.
Kommentarer
Louise Augustsson

VAAAAA!?!?! kan man få gratis presentkort!? Så man kan liksom gå runt och shoppa helt GRATIS!?

Mitt smartphone begär växte en aning där...

2011-12-31 @ 00:10:46
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/
Emme

haha härligt! :D men vem behöver iphone när man kan utnyttja syrrans? ;D

2011-12-31 @ 17:12:00

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0