2015 #3

SEPTEMBER
 
Har tydligen inga vettiga bilder härifrån. Jag pluggade på och Chris inledde en liten karriär som statist. I år dyker han troligen upp i Saltön samt filmerna Flykten till framtiden och Jag älskar dig. Ska bli så jädra kul att se!
 
OKTOBER
 
 
Jag och Chris var på Tallest man on earth-konsert, svinbra!

 
Jessi fick jobb på Condeco och såg ut som en "1700-talsjänta".
 

Var på inspelning av På spåret! Fick se favvolaget Jesper och Elisabet.
 
NOVEMBER
 

Gick på en Trollhättig naturtur med Chris och Jonte.



Tävlade mot Raz i Saras episka musikquiz.

 
Mysfikade efter tenta i internmedicin.

DECEMBER
 

Var på Oral B-föreläsning och fick bästa goodiebagen ever!!!!!!!!!!!!



Tabbade till det med tekniken igen. En kväll när Chris kom hem fick jag veta att jag hade haft denna på min snapchat-story ett tag. Så himla föräldra-aktigt av mig.



SF hade den Linneigaste tävlingen ever, nämligen en Snobbentävling, som jag vann! Priset var två biljetter till Snobbenfilmen <3333333333333



Blev äntligen lite vintrigt ute!



I skolan hade vi öron-näsa-hals-kurs parallellt med borrdagar, där vi fick borra mönster i plastpluppar.


SAKS hade en gåta varje dag i december- Denna dag svarade Elin rätt och vann en julmust som vi skålade med under en julig lunchrast. Gåtan var "varför är det så billigt att vara Lucia?". Nån som kan klura ut svaret? Sara, du efterfrågade ju en ny tävling här på bloggen, så här har du!



Dagen före julafton firade vi hos pappa och Maria.



Och julafton hos mamma, där jag bodde under julveckan. Jag och Jessi spelade gamla spel på PS2, det självklara valet när vi får lite tid tillsammans.

 
Var på Ikea några gånger igen för lite sovrumsupprustning. Här kommer jag med en klädställning, och det får bli sista bilden i min årsresumé!
Kommentarer
Rasmus

Det är billigt eftersom man endast behöver en krona på huvudet? XD

Svar: Klart att du skulle knäcka den direkt, smartis! Rätt svar, man behöver bara en krona!
linneatrea.blogg.se

2016-01-17 @ 19:48:20

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0