Trollisbesök

I våras fick vi besök i Trollis av mina båda föräldrar med respektive sällskap. Hade visst låtit bilderna falla i glömska, men tänkte att det är roligare att publicera dem nu än inte alls!



En helg kom pappa och Maria på en fika. Här skulle vi precis hugga in. Ställde i förväg fram mitt påskägg med bara sånt jag inte gillar kvar, för jag visste att pappa skulle agera godisdammsugare. 



En annan dag kom mamma och Annika.


Med Melina och Jessi!



Fick en ny bild på mig och Chris.



Åt våra favvo-veggiburgare!



Och Chris facebooksuccé Nutellafudge. Och så lite kladdkaka.



Tog en promenad bland de nakna vårträden. Här är veckans stil by Jessi och Mellis.



Vi gick ett av mina favvoställen: fågeldammen!

 
Och så var det med det!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0