Sara 21 år

Idag ska vi fira Saras 22-årsdag, så jag förfirar med bilder från hennes 21-årsdag!



Hon var i full gång med maten när vi anlände.


Det blev gryta med massa gottiga tillbehör.



Ännu en lyckad Sara-dukning.



Vi mumsade i oss.



Sen var det dags att ägna oss åt dagens tema: spel!



Vi började med att spela Bilbo som är baserat på Hobbitböckerna. Det gällde att spöa Smaug.



Gick inte så bra för dessa först.



Men humöret vände för Eme i alla fall.



Man var såna här små hobbitar!



Emma och Sara spelade loss.
 

Och läste korten när andra spelade loss.



Presentöppning.



Sara fick lite ekogrejer av mig och Raz, och utbrast "Åh, produkter!".



Lollo fick en sen present av någon också, och utbrast också "Åh, produkter!".



Och så var det efterrätt.


Och till sist ägnade vi oss några såna här lööööv-cards. Hur vuxet?
Kommentarer
Rasmus

Jag minns knappt något från den kvällen. Spelade vi ett sådant spel? XD

2015-03-02 @ 22:01:37
Rasmus

Jag minns knappt något från den kvällen. Spelade vi ett sådant spel? XD

2015-03-02 @ 22:01:37
Josefine

Jag minns att jag inte fattade någonting av det spelet xD

2015-03-06 @ 03:42:14
Josefine

Jag minns att jag inte fattade någonting av det spelet xD

2015-03-06 @ 03:42:16

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0