Day 27: Favorite 5 things

Ganska brett ämne men jag väljer att skriva om fem favoritsaker i mitt rum! Eller fem av mina favoritsaker kanske, känns taskigt mot alla andra saker att bara välja ut dessa fem som favoriter...



Först, mina babushkadockor! Jag och Jessica fick varsitt sett när vi var små och vi lekte massor med dem, men sen åkte de upp på vinden i flera år. Men typ förra året hittade jag dem igen och såg plötsligt hur fina de är!


Mina basilikor som jag inte kunde lämna ifrån mig i Trollis! Speciellt den här som har fått blommor. Visste inte ens att det var möjligt?! Tydligen är det bäst att klippa av dem, men jag har ju mina främst i prydnadssyfte så här kommer ingen sax i närheten! (Detta skrev jag nån gång i juni. Tillägg i augusti: den här växte sig typ en halvmeter hög och smetade pollen på hela fönstret, så nu har saxen fått rycka in).



Min namne Linnea som har suttit och vakat över mina böcker sen jag var liten.


Min stora Snobben från 50/60-talet som mormor hittade åt mig på loppis för många år sen.

 
Och så resten av mina fantastiska snobbar som jag samlat på mig genom åren såklart. Tycker att de som samling kan räknas som en sak för ordningens skull.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0