Julekampen 2013

Godmorgon! Ikväll bjuder Sara in till årets julekamp, är så peppad!!! För att komma i stämning bjuder jag på bilderna från förra årets upplaga.



Det hela började med lite allmänt häng. Jag fotade Sara som fixade blixten superbra!


Det var dock lite svårare att få Raz att komma överens med blixten. Efter ca tio såna här bilder gav jag upp.



Sara ville istället försöka, och nailade det på första försöket. Så jädra perfekt bild, ett nederlag för mig som kvällens fotograf :(



Middagsdags! Minns inte vad detta var, men det var säkert mumsigt!



Skål för julekampen!
 


Mikaela skickade något med stor glädje!



På bordet stod sånt här fint pyssel. Sara är en sån Ernst!


Och så en glad Emma.


Dags att greppa tärningen och kamma hem paketer i julklappsleken!



Jossan var med. I år är hon i USA, så vi ska skänka henne en saknadens juletanke!


Här är vad som stod på spel.



Lollos tur!



En riktigt nervös Sara...

 
Kanske spanade hon in detta paket?



Paketet med en bok i blev mycket omstritt, och Lollo tog till slut hem det. Sån där bra å ha-grej helt enkelt...



Becca tog hem en kompakt handduk som hon blötte ner och vecklade ut. Blev för många glädjefyllda bilder på denna process, så jag samlade ihop dem i en animation.



Tyckte dock den här förtjänade sin egen. Efter att ha varit så glad under hela processen ändrades Beccas face när hon kände lukten av den uppvecklade handduken. Eller var det vid blotta åsynen?



Och så var det dags att lugna ner sig lite igen med en god efterrätt.

 
Emma var dock inte redo att varva ner, utan kastade hallon.
 
That's all! Ikväll fotas uppföljarmaterialet som förhoppningsvis inte dröjer ett år innan det publiceras!
Kommentarer
Josefine

Åh är så ledsen att jag missar detta i år! Ha så kul. Tänker på er♥

2014-12-13 @ 14:31:18
URL: http://accordingtomeee.blogg.se
Rasmus

Wow, snabbt man glömmar allt roliga man gör :) Kul med jul igen ;D

2014-12-15 @ 00:42:47
Sara

Vilken komplimang! Ernst <3

2014-12-17 @ 14:49:20

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0