Kyla, våfflor och elefanter

Satans vad kallt det är i dagarna! Går i raggisar nästan hela tiden, somnar varje kväll intrasslad i extrafiltar och min vetevärmarkatt och hoppar i min goa uggletröja så fort jag kommer hem om dagarna. Får hugga i med varm choklad snart också!
Idag fick jag ett litet ryck och gjorde massa våfflor när jag kom hem som jag muuuumsade på (det var riktigt himla gott asså) till ett Desperete-avsnitt. Blir så glad när jag hittar på sånt där!

Sen fick jag ett mail från Unicef som tipsade om att bli världsförälder. Har funderat på nåt sånt rätt länge, så tänkte att jag försöker ta tag i det nu! Fast vet inte riktigt vart jag vill ge än, så kollar runt lite nu. Jag trillade då in på WWF's sida. Där finns en namnlista man kan skriva på för att rädda Afrikas elefanter genom att stoppa elfenbenshandeln i Thailand. Så jag tänkte att jag skriver det här inlägget för att uppmana er att antingen komma på en anledning till att inte göra det, eller att skriva på! Tar typ tio sekunder. HÄR gör ni det!

 
Kommentarer
Jessika

Sv: Det är beroendeframkallande :D Men jag förlorar typ hela tiden :C

2013-01-24 @ 19:52:20
URL: http://xjessie.webblogg.se
Siri

Namnlistor är good shit alltså!

2013-01-24 @ 22:28:58
URL: http://fruktklister.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0