Let's go to the mall



Lite från shoppandet i USA!


Vi var på Walmart såklart. Här var det fasligt billigt, fanns hur mycket som helst. We were in heaven.
 


Dom hade Spam Lite! Fulaste produktnamnet nånsin.
 
 
Tuggummi med chokladbit-smak, som dessutom var sockerfritt och som det stod "get fit" på! Yeah.
 
 
Dom hade Doves produkter också! Det var nåt som inte stämde bara.
 
 
Swedish Fish fanns typ överallt. Fattade inte det där riktigt. Coolt iallafall.
 
 
Wheaties - The breakfast of champions. Oh yeah.
 


Chicken free nuggets!
 
 
Behöver jag nämna att vi shoppade en hel vagn full? Eller så hittade vi en fullproppad vagn och posade med den.
 
 
Så kunde man ta en paus och leka på leksaksavdelningen. Här återupptäckte jag mitt intresse för att rocka rockring. Kunde inte sluta tänka på det sen, så jag köpte en rockring ett tag efter vi hade kommit hem, hehe.
 
 
Blev glada när vi hittade Felix lingonsylt i en hylla.
 
 
Men det riktiga hallellujah momentet var när allergiska Jessica hittade världens maffigaste glutenfria avdelning. Det är tydligen en trendig diet med glutenfritt där! Bless America.
Kommentarer
Josse

Åh vad coolt :-D Vill till USA!!

2012-11-01 @ 19:11:50
URL: http://accordingtomeee.blogg.se
Anonym

Haha, Swedish Fish <3 Amerikaner älskar Malacos fiskar, "I love you a million Swedish Fish" som de säger i filmen What A Girl Wants, haha xD

2012-11-01 @ 22:10:40
Jessika

och oj, det var jag som kommenterade (A)

2012-11-01 @ 22:10:54
URL: http://xjessie.webblogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0