Valet och kvalet

Halli hallå! Har haft en riktigt skön dag. Kom hem vid kvart över tio och slog på filmen som Sara ville att jag skulle se - Funny Games U.S. Vanligtvis gillar jag konstiga filmer. Men den här var nog det knäppaste jag har sett, och riktigt obehaglig att se på också. Rekommenderas ej! Fast fick allt några skratt när jag såg den och undrade varför tusan Sara tyckte att jag skulle se den.



Nu har jag också börjat kolla igenom alla kataloger med utbildningar. Kände att det var dags nu när sista ansökningsdag närmar sig.



Det gick som en dans!



Eller kanske inte. Kändes nog mer såhär. Kommer jag nånsin kunna välja något?

Hur går det för er? Nån mer som inte har bestämt sig?
Kommentarer
sara

Jag tror jag har bestämt ;)

2012-04-04 @ 13:06:10
Sara

Eller....?!

2012-04-04 @ 13:06:46

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0