Lollo 19 år #1

Satt och funderade på vad jag skulle skriva, så hittade jag lite bilder. Bara för att inte alla är klara betyder inte det att jag inte kan lägga upp de som är klara, kom på det nu... Think outside the box, hallå eller. Eller vet inte om jag ska kalla det think-outside-the-box-tänkande eller bara väldigt puckat att jag inte tänkte på det innan...



Skål! fin gemenskapsbild. Blev dock lite fail när jag upptäckte att jag stod typ en meter från resten av gruppen...



Finfin bild på Beccis och Emelie, alias Team Skratt.



Fin dukning, Lollo hade även lyxat till det med tulpaner.



Delicious mat, precis i min smak!



Under våra tallrikar hittade vi små söta lappar med "hemliga uppdrag".



Sara skulle flirta med personen mitt emot. Detta ledde till att offret Daisy blev lite obekväm... "Ska vi gö nåt nån dag Daisy?" "Ska vi dela en tortilla Daisy?" "Vad fin du är Daisy!" osv!



Daisy posade dock lika fierce som vanligt!


Det var bilderna som fanns hittills! Mer kommer!
Kommentarer
Louise

Fina bilder :D vill se mermermer :D

2012-02-08 @ 12:56:03
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0