Gårdagens urspännande upptåg

Hey. Har varit en plugg-pluggigare-pluggigast vecka. Vi hade torsdag och fredag lediga för att plugga, och så hade vi tenta igår. Det kändes besynnerligt att sätta sig på bussen klockan sju på en lördag, men det gick rätt lätt faktiskt. Det var så nedrans fint ute, verkligen perfekt första-december-väder, och så var det förstås vetskapen att jag skulle känna såhär några timmar senare (oh yes, det är "it's over it's done" igen):



Och den känslan uppnådde jag mycket riktigt sen. Den är en av de saker som verkligen gör det värt att gå i skolan. Spenderade sedan hela eftermiddagen och kvällen i soffan. Jag och Jessi brände av hela den gamla Mysteriet på Greveholm, jepp, alla avsnitt på en dag. Och så såg vi första avsnittet av årets julkalender, som ju också råkar vara Mysteriet på Greveholm. Hade inte så höga förväntningar, men jag gillade det faktiskt! Det hann väl inte bli så mycket handling, men det gamla slottet, den gamla musiken, de gamla spökena och referensen till den gamla familjen räckte för att jag skulle övertygas. För första gången på nästan tio år tror jag faktiskt att jag ska följa julkalendern. Coolt. Nu ska jag julstäda rummet lite, vi höres!
Kommentarer
Sara

Hej Linnea!
KAn inte du skapa en kategori med dagens outfit? Skulle vara gör kul att se hur du klär dig på universitetet, om det skiljer sig från gymnasiet?

2012-12-05 @ 16:52:50

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0