Vi sitter i samma bil

Körlektionen gick braaaa, och redan imorgon har jag en till, då ska jag lära mig parkera. Mötte Köhn innan lektionen, det var ett tag sen, blev allt lite förvånad när jag såg henne. Kul att träffas, Köhnis!

När jag satte mig i bilen såg jag en väska i baksätet, och frågade läraren (en man) om det var hon innan (Köhn) som hade glömt den där. Då sa han "nej, den är min". Ååå vad pinsamt... Känner på mig att jag gjorde ett jättebra intryck där...

Som jag sa förut så bakade vi cupcakes (fast egentligen var det bara Jessica som gjorde det) och de blev aasfina! Här får ni lite ögongodis. Hoppas ni kan fantisera om att ni äter dem också, medan ni kollar.





Förlåt släkten för att jag tog chokladmuffinsarna från er när ni skulle äta, och ställde dem på gräset för att mina bloggläsare skulle få lite vardagsnjutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0