Ciao

Nu är jag hemma igen, yaaaaaaaaaaay!!!

Har haft en superduper-tripp, mer info och bilder kommer nog senare. Gick upp runt fyra idag och kom hem runt tio, så nu är jag lagom trött, och orkar inte blogga så mycket.

Därför var det perfekt att jag hittade ett tidsinställt inlägg som visst inte hade publicerats... Slänger upp det, så får ni enjoya det tills jag orkar blogga igen, ikväll kanske?

Inlägget är lite speciellt tillägnat till er Heroes-lovers, som jag! Målade lite med bläckpenna för ett tag sen efter att ha sett på Heroes...

Men iallafall, ni som kan Heroes, gissa vilka personerna är! Och ignorera de två översta på första sidan, eller ni kan ju gissa dem också, men de har inga superkrafter... De blev avmålade eftersom Allsång på Skansen stod på innan the real picture började...



HA DE!
Kommentarer
Jessika

Gillar Claire, Mohinder och Noah :D

2011-07-31 @ 13:08:30
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Louise

Ahhh the ju the moniker där uppe i hörnet! :D

Är ju ingen heroes tönt så kan tyvärr inte gissa mer...

Men ÄNTLIGEN är du hemma!:D Har stalkat din bloggat typ 1000 gånger om dagen ihop om lite tidsinställt men tycker de har vart dåligt med dom va? ;O Lite besviken blir man allt då :O

2011-07-31 @ 19:49:31
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/
Louise

Måste bara påpeka rubriken lite, dus kriver ciao som i hejdå när det egentligen är hej efetrsom du är hemma nu?

Don't get it :O

2011-07-31 @ 19:51:01
URL: http://louiseaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0