Söndag

Här kommer tidsinställt inlägg nummer två.

I skrivandets stund (fredag kväll) ligger jag i soffan och måste egentligen gå och lägga mig eftersom jag ska upp vid 6.00 imorgon, fast det blir ju igår för er. Naah det blir för krångligt att skriva vad jag gör nu, för det blir ju gammalt när ni läser det här... Och jag kan ju inte skriva vad jag gör på söndag när inlägget publiceras heller, för det är ju okänt. Så vad ska man skriva i ett tidsinställt inlägg egentligen?

Man kan ju alltid tala i bilder.





Blev lite blommigt idag. Nu måste jag gå och lägga mig!

Vi ses i framtiden.
Kommentarer
Jessika

Jag älskar Claire men hennes pappa skrämmer mig, och jag gillar Mohinder och Peter. Och Hiroooo, han är så kul, han låter som en liten tjej :D

2011-07-17 @ 23:07:08
URL: http://xjessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0