Papaya

Varit i Haga idag med mamma, Jessica och mormor. Det var jättefint med massa mysiga affärer. Mötte upp morfar och fikade med honom utanför huset där han växte upp, där han berättade massa gamla historier.

Hittade torkad papaya i en affär! Jag ääääälskar torkad papaya, om ni någon gång hittar det i en affär, låt mig veta! Köpte en påse med härlig torkad frukt och tog bilder, för det var ju så fint.





Fotojobbet hos släkten Glennbrant/Jägerholt gick super. Hade jätteroligt och bilderna blev finfina. Himla nice. Nu är jag i full färd med att redigera bilderna och få dem klara tills på fredag, eftersom jag drar på spa på lördag - oh yeah.

Godnatt fruit lovers.
Kommentarer
jessica

Jättefin bilder Linnea! Tack för en trevlig dag.

Härligt med "Spa Weekend". hehe!

2011-07-14 @ 22:20:10

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0