Optimist

Nää nu ska jag sluta klaga. Har förföljts lite av olycka de senaste dagarna, har tvingats laga mat och det gick käpprätt åt pipan... Först. Men sen löste det sig och det blev primagott! Och det här med datan, det gäller att inte vara så pessimistisk, jag får lösa det på nåt sätt bara! Fick en kommentar av Jessika angående dataproblemet, hoppas hon kan hjälpa mig, annars får jag lösa det på annat sätt, det ska baskemej gå.

Idag har jag spenderat en dag i paradiset. Med andra ord på mina kusiners land, vilket är rena paradiset. Badat i pool, legat i hängmatta, hoppat studsmatta, solat, ätit god mat hela dagen. Skulle inte säga nej till en vecka på det stället alltså...

Och imorgon är det Ullared som står på schemat. Livet leker.

Kul inlägg.
Kommentarer
Jessika

Vadå vetenskapsman? O_o Miles är ju en av personerna som kommer till ön i helikoptern i säsong fyra och han blir ju "tillfånga tagen" av Locke :D



Men angående pekplattan så finns det ju tre "områden" på pekplattan och det är ju vänsterklicken, högerklicken och själva grejen som man använder för att röra muspekaren, och jag brukar använda "mus-pekar området" istället för vänsterklicken. Liksom istället för att trycka på vänsterklicken så trycker jag på "mus-pekar området", om du fattar vad jag menar? :O (Och om vänsterklicken typ har hängt upp sig så att man inte kan göra något så får man typ sitta och trycka på den tills det släpper.)

Och ibland använder jag även en USB-datormus ;)

2011-07-06 @ 22:44:15
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Jessika

Men skumt att inte ens den stora pekdelen funkar :S

Men usb-mus funkar kalasbra, fast min lillebror har snott min för att han glömde sin hos pappa, men jag klarar mig utan den :D

2011-07-07 @ 21:31:48
URL: http://xjessie.webblogg.se/
Jessika

Ah, allt är inte vad det utger sig för att vara :D Laptops är bara smidiga när de själva vill och man säger att saker blir bättre av nya grejer men allt blir bara sämre :D

2011-07-08 @ 22:14:17
URL: http://xjessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0