Skäret

Befinner mig för tillfället på sommarens lilla semestertripp i Skäret med Chris, Raz och Sara. Passar på att ägna denna fina sommarmorgon med att klicka iväg ett inlägg med bilder från första gången jag var här.



Det var 2012 och då var jag här med Maria och pappa.



Och Jessi såklart.



Blev mycket grillande.


Här satt vi när regnet föll eller när soffan bara kallade.


Eller här. Parmaskinka och melon serverades ca varje dag.
 


Ibland gick vi ner till vattnet.



Mycket som frodades i det ruggiga vädret.

 
 En humla åkte med mig hela promenaden <3
 

Så fint!


Mycket fint i trädgården också.



Jessi fotade lite också.

 
Mumsigt.



En annan dag tog vi färjan till Helsingör.



Förstår ändå lite att det är Chris favvoplace.
 


Åt en fotogenisk glass.


Sen hoppade vi på ett danskt tåg.



Vi stannade på tivolit Bakken.



Så taggade.


Några hungriga skrattmåsar.



Den här var vår favvoattraktion. Det var en sån där grej där man sitter på en låtsashäst och skjuter skurkar på en skärm och känner sig som en riktigt fräck cowboy.



På hemvägen stannade vi på ett café i Helsingborg.



Och till sist var vi även i Båstad. Så jädra glassigt ställe.



Pappa och Maria satsade på Båstadstilen.



Stannade på en glassig drink.



Fashionfarsan.

 
Och så en av mina favvobilder på Jessi som avslutning!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0