Inflyttningsfirande i Trollis

Första blogginlägget från en sammankomst jag själv har ordnat ihop!



Hela dagen var det full fart med matlagning, städning och dukning!



Becca kom en timme tidigt så hon blev pommes-chef!



Sen kom resten. Äntligen äntligen fick vi träffa Jossan igen efter hennes USA-månader!



Eme!


Matdags!


Det blev åter igen mina veggiefavoriter, eller Cow girl burgers som de heter enligt det coola receptet.


Full fart!


Sen var det dags för quiz. Första delen handlade om gamla barnprogram!



Mycket klurigt!



Ännu mer funderingar. Blev lite förvånad över hur många som hade missat Sailor Moon i barndomsåren!


Raz kunde det dock som rinnande vatten. Vi var båda trogna Sailortittare i lågstadiet. Dock fick han fundera ordentligt på nån annan fråga här.


Bestämde att det var dags för efterrättspaus.



En av desserterna var bärpaj, en ny storfavorit för mig. För några helger sen var jag ensam hemma, så jag gjorde en sån här som jag åt upp helt själv den helgen.



Provade även på citronmarängpaj som jag varit sugen på ända sen Bree lagade det i Desperate Housewives.



Becca hade tagit med sig lite fika från studentfirandet hon var på innan också!



Sen var alla fulltankade inför quizrunda två!



Sista uppgiften var såhär!



Det blev en mycket klurig stund.



Funderingar.


Och ännu mer funderingar. Men till slut gick det riktigt bra för alla tycker jag! Dessa tog hem hela quizvinsten!
Kommentarer
Josefine

Åh, vad roligt det var att få se er igen! Och imorgon är det dags igen, wiho :D

Svar: Ja, det ska bli så kul!! :D
linneatrea.blogg.se

2015-07-17 @ 13:01:07
URL: http://accordingtomeee.blogg.se
Rasmus

Wihoooo

2015-07-18 @ 07:46:35

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0