Day 10: Guilty pleasure

Vore jag missbrukare så vore jag antagligen handspritsniffare. Varje gång jag smetar ut sånt här över händerna så passar jag på att lukta ordentligt på det också. Har ingen koll på om det är så nyttigt, men förmodligen är det ingen höjdare, så det är inget jag gör ofta eller länge, men fy fasiken vad gött det är när man väl gör det. Vill alltid bara luta huvudet bakåt och utbrista "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah" när jag gör det, fast det lämpar sig inte alltid på tåget och liknande tyvärr.
Jag har alltid dragits till lite gift-aktiga dofter, typ bensin och nagellack. Och så har jag alltid älskat det gröna vingummit för att jag tycker det smakar lite toxiskt. Det är ungefär i den graden jag lever farligt, annars är mina vanor rätt harmlösa tror jag.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0