Vänder blad igen

Börjar bli längre och längre mellan inläggen nu igen, ett tecken på att lovet börjar närma sig sitt slut. De sista veckorna har jag jobbat på HSB igen och på måndag börjar skolan. Har dock försonats med detta öde, för jag känner mig mer uppvilad och glad efter den här sommaren än jag gjort på flera år. I linje med detta spenderar jag sommarens sista helg på samma sätt som sommarens första vecka innan allt regn kom - på gräsmattan med en bok. Väldigt snygg wrap-up av sommaren.
 
 
See ya on the other side, hörs i höstmörkret, winter is coming, etc.
Kommentarer
Sara

Är bilden tagen på Helsingborg-Helsingörfärjan?

Svar: Ja, sicket skarpt öga!
linneatrea.blogg.se

2015-08-22 @ 22:40:03
Sara

I know (y)

2015-09-02 @ 11:59:01

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0