Post flytt

Hejhå! Idag sitter jag i Trollis och skriver. För nu har jag nämligen flyttat hit på heltid! För två veckor sen fick jag och Chris nycklarna till en tvåa mitt emot huset där vi bodde förut (i en etta på fjortonde våningen i huset till höger nedan). Ett nedköp vad gäller utsikten, men verkligen uppköp vad gäller själva lägenheten (eller det är hyreslägenhet då, men you get it). Det är verkligen skönt att vakna i ett sovrum istället för ett vardagsrum/matsal/kök med en diskhög framför ögonen. Och att allmänt ha lite mer plats att leva på suger ju inte. Det ska nog bli bra det här!



Här är vår nya utsikt!
Kommentarer
Rasmus

Grattis! vad roligt för er :)

2015-04-10 @ 12:40:01
Josefine

Åh, vad roligt! Känns som vi alla börjar flytta ut titt som tätt nu! Jag hoppas att det är jag härnäst, hehe :)

Svar: Du är ju nästan den som har flyttat hemifrån mest av oss alla, ett tag till i alla fall! ;)
linneatrea.blogg.se

2015-04-11 @ 02:57:21
URL: http://accordingtomeee.blogg.se
Josefine

Hehe, ja det är ju sant, men jag är ju dock inneboende, inte samma sak som att ha något eget :)

2015-04-19 @ 18:09:38
URL: http://accordingtomeee.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0