Grillkväll hos Emma #2

Här kommer fortsättningen på den härliga junikvällen hos Emma.



Äntligen blev vår måltid klar och vi högg in.


Becca smörade majs.



Sara åt majs lömskt.
 
 
Och Emelie smaskade i sig majs riktigt ordentligt. Finns ingen person som jag har fler njutningsfulla ätarbilder på än Emelie. Hade kunnat göra ett helt inlägg med bara sådana.
 
 
Hela festmåltiden i sin härlighet.
 


Mumsigt!!

 
Man måste ju utnyttja eftervärmen, så vi hade inget annat val än att grilla marshmallows...
 
 
Emelie och Lollo offrade sig.
 


Jag och Sara fick äran att posa lite.
 
 
Men det räckte inte för Sara som posade vidare, denna gång med lite nose marshmallow art.
 
 
Jag passade på att föreviga Lollo som passade på att föreviga Sara.
 
 
Några valde att skippa grillen och köra Funny bunny med sina marshmallows istället. Minns jag inte fel så ägde Becca rätt hårt på det?
 
 
Jomen, så var det nog. Se bara humöret!
 
 
Sen fick även jag mig en humörhöjare, för då kom den här efterrätten!!!!!
 
 
Så blev det kallt och vi kilade in istället. Dessa tre hade massa kul åt ipaden.
 
 
Sen körde vi klassikern kroppsdel mot kroppsdel, där det ljuva paketparet återförenades... Such a romantic ending to a perfect evening...
Kommentarer
Emma

Haha sista bilden!!

2014-07-22 @ 22:15:59
Josefine

Haha, paketparet är meant to be! <3

2014-07-22 @ 22:47:39
URL: http://accordingtomeee.blogg.se
Rasmus

Paketparet förevigt!!! :D

2014-07-23 @ 00:40:21

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0