Söndag

Jaha, det gick inte så bra det där med att börja blogga mer frekvent. Förra året i skolan hade jag rätt mycket tid, men då var det så mycket stress och ångest hela tiden som gjorde att det inte fanns någon ork till sånt där kulvettigt som att blogga.
 
Nu finns det massor med lust och ork, men ingen tid! Kommer hem vid sex om dagarna och då ska det ätas, packas upp, packas, sovas och sen börjar det om igen. Om helgerna flängs det mest runt mellan mamma, pappa och Christoffer. Jag är så trött på att åka runt runt hela tiden och inte riktigt hinna påbörja något som jag vill eller behöver göra. Fast nu går jag i flyttankar, vilket kanske skulle kunna påverka tidsaspekten lite åtminstone om det blev av. Och jag är ändå världens gladaste som har ett jobb att åka till. Och jag mår tusen gånger bättre än förra året, så om jag ens klagar lite grann så får jag nog erkänna att jag är rätt puckad.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0