Opsi

Opsi, har visst inte bloggat på hela december. Eller november. Känns rätt katastrofalt att inte ha dessa månader att klicka sig tillbaka till i arkivet, det är ju ett typiskt exempel på sådant som jag stör ihjäl mig på.
 
Så, vad har hänt under dessa månader då? Jag vet inte ens. December och november har mest varit en goja av jobb, skola, julklappar och annat tjosan. Men nu är skolan klar och jag har bara två jobb att ägna mig åt, så jag har börjat komma ikapp lite iallafall med sånt jag vill göra. Bland dessa grejer ingick att komma igång med bloggen igen. Så nu vänder vi på steken och kör igen, och novemberdecember-tomheten i arkivet får symbolisera dessa månaders tidsbrist istället för att klassas som katastrof. Hörs snart, lovar!!!

Kommentarer
lilla S

Skola? Varå för skola? :o

2014-01-05 @ 19:54:20
Linnea

Lilla S: engelskakursen på komvux bara!

2014-01-05 @ 20:45:54
Anonym

Kul med bloggning igen! :D

2014-01-07 @ 21:54:15
URL: http://accordingtomeee.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0