Julafton 2013

Att göra en Linnea classic i det här fallet vore att blogga om julafton i typ maj. Så för att undvika en sådan så har jag rensat och fixat superdupersnabbt med högtidsbilderna i år. För att vara mig då.



Julafton började med en tur till Landvetter, där jag släppte iväg pappa och Maria på exotisk resa. Efter det for jag med mamma och Jessi till mormor och morfar.


Jessica hade med sig en smällkaramell till var och en, innehållande "ett skämt och en hatt".


Så vi tog en runda med smällkaramellöppning, hattpåtagande och skämtläsning. Fast skämten var nog mer fakta än skämt. Så det blev en riktigt lärorik jul!



Tippat nog, så åt vi julbord...



...såg på Kalle Anka och bytte julklappar.



Mormor och morfar fick en skärbräda med barnbarnsmotiv på. Har ni vågat använda den än tro?



Senare återvände vi hem, där det var dags för julkappsleken. Igen ja...



Denna gång med Tomas och hans kids. Jag och Jessika fick såna här ölglasögon. Så användbara!



Jag kammade hem detta rosa set, men skänkte det till Hampus. Ångrar det inte när jag ser tillbaka på den här nöjda bilden.



Jag provade ett mobilskal som någon vann. Lite fräsigt ändå.



Fast nöjdast av alla den här julen var ändå Jessica, som fick ett detektivblock och spionglasögon. Håll utkik i nästa Bondfilm.
Kommentarer
Jessika

Hampe ser lite för nöjd ut :D

2014-01-29 @ 22:54:21
URL: http://xjessie.webblogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0