2013 #3

Här kommer lite sommartider från 2013!

JULI


Försökte få ett slut på skolåret genom att hämta ut alla tentor. Fick bara med mig en, men hade världens bästa picknick i Botaniska trädgården.
 

Åkte till Barcelona med pappa och Jess. Fotade mest med stora kameran, så på mobilen blev det bara random flygplatsbilder.
 

Åkte iväg till sjön en tidig morgon. Jag och Köhnis softade mest, medan Sara och Mika stod för det crazy badandet.
 

En annan dag träffade vi Melina och Annika i stan. Det var första gången med tåget för mamma. Jag hittade min nya favvorestaurang - SUPER RULLBAND <3
 
 
Besökte också kuliga affären Tiger och lekte av oss lite efter det, ehe.
 

Och så åkte vi till Marias stuga i Skåne.
 

Kikade i affärer i Höganäs och Helsingborg. Tyvärr får man ju alla ställen man åker till representerade i enbart matbilder nu för tiden...
 

Jag och Jessi for hem igen med tåget.
 

Pappa var borta i några veckor utan att städa ur bland maten, vilket gav upphov till en lökodling i kylen. Och så valde thug life Jessica.

AUGUSTI
 
 
Köpte sushi (på Super Rullband såklart) och tog med oss till Slottskogen där vi hängde en sommarkväll. Sen kom det en karneval och sabbade/höjde(?) stämningen.
 

Åt ännu mer sushi. Sen gick jag och Jessi på Känn ingen sorg. Och så bra bra den var.
 

Jag och Chris tog en tur till Kulturkalaset. I Trädgårdsföreningen tog vi en bild som blev så exotisk att vi påbörjade en serie snapchatpåhitt om att vi var i Spanien. Sara svalde detta med hull och hår, och erkände att vi hade tagit över hennes titel som busmästare. Så ärofyllt.
 

Eh, hamnade visst här igen... Insåg inte förrän nu hur mycket jag egentligen var där i somras...
 

Senare i augusti ordnade vi en överraskningsfest åt Raz som fyllde 20! Det var himla kul att ordna med och hålla masken inför.
 
 
Jag och Jessica skulle vara ensamma en kväll och bestämde oss för att göra smörgåstårta. Eftersom jag tycker att det är så tråkigt att laga mat försökte jag göra det lite roligare genom att göra en bil!!
 
Sen tog den officiella sommarlovstiden slut och höstetappen började.
Kommentarer
Rasmus

Jag har längtat efter denna delen :D lika bra som vanligt, men du råkade skriva "juli" istället för "augusti"

Svar: Oooopsi, ska fixa till detta! Klart din månad måste vara med!
linneatrea.blogg.se

2014-01-29 @ 08:33:34
Josse

Asså den där löken..One of a kind ;)

2014-01-29 @ 23:35:16
URL: http://accordingtomeee.blogg.se
Sara

Får börja planera för bus nu då, måste ju ha tillbaka min titel! Nifick mig rejält den gången - kommer inte hända igen!!!!! XD

2014-01-30 @ 10:06:14

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0