2013 #1

Eftersom 2013 var det första året då jag hade en telefonkamera som gav bilder bra nog att ens visas på en dator, så tänkte jag att en årsresumé med helt osedda bilder ur mobilen vore en bra idé, så here we go!
 

JANUARI


Strax före årsskiftet blev jag till slut en av de iphonenördar jag tidigare föraktat, speciellt sedan pappa bytt ut adventsljusstaken på bordet mot en ljusstaksapp... Hade tidigare levt lycklig med min Sony Ericson W710i sedan sjunde klass. Men just när jag skulle byta telefon så började min gamla goding krångla, så det var väl ödet...

 
Njöt ordentligt av jullov efter en jobbig höst. Notera hur perfekta komponenterna i denna bild är. Totalspöade en viss C på Ruzzle. Utelämnar delen om att det var typ första gången han spelade...

 
Sen tog lovet slut och så satte basårsplugget igång igen. Här pluggade jag till sista delen på fysiken. Blev vän med Einstein också.

 
Hann träffa Raz och Sara ibland. De upptäckte också det fina med iphonekameran.

 
Hakade även på Snapchattrenden. Övertalade Lollo att skaffa också. Hennes första snap var både söt och lite läskig. Raz var kanske lite likadan.

 
Eftersom det inte var föreläsningar varje dag, så fick jag en del hemmatid där jag kunde ta mig tid att pressa juice, göra goda mackor och våfflor (håller med om att dessa inte är de attraktivaste matfotona...). Finns det något som säger ledighet mer än att göra våffellunch och titta på Ellen? Aaaah...


Gick på lite kemiföreläsningar. Kom aldrig dit utan en väska full med snacks, för att undvika att avbryta föreläsaren med min kurrande mage :(
 

FEBRUARI

 
Jag åkte till Sara för att planera vårt 20-årsfirande. Träffade hennes nya missar, åh åh åh!

 
Försökte lära mig dricka te utan framgång. Hittade även den grymma appen Catwang och använde den...
 

Såg Django Unchained på bio med Chris och fortsatte sätta katthuvuden på alla.
 

En semla slank ner på fettisdagen. Efter en tenta kom jag hem till detta mys. En lyckans dag asså...
 

Under min födelsedagshelg åkte jag och Christoffer till Universeum och coolade oss såhär.

 
När jag och Sara firade 20 år fick jag skära lök, så jag tog till denna metod. Andra februaridagar spenderades med fördjupningar i svampgifter. Och med marabou såklart.
 
 
MARS
 

Det blev påsk och jag köpte kinderägg!!
 

Firade Jossan och Lollos födelsedag. Det var såhär skojigt!
 
Kommentarer
Rasmus

Kul med en årsresumé! I can't wait until part 2 comes out :D

Svar: Test.
linneatrea.blogg.se

2014-01-07 @ 17:46:36
Sara

Hmmm, du "glömde" visst berätta om den "finhackad" löken XD Nie inlägg :D

2014-01-07 @ 20:03:30

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0