Hur nu ser ut

Hey ho! Här kommer en liten update, i brist på annat.
 
De senaste veckorna har jag varit lite inhoppare då och då på HSB, men framförallt har jag haft det skönt och ledigt och njutit medan jag kunnat. För idag började mitt sommarvikariat som sträcker sig ända till augusti. Får typ ingen semester, men jag är så nöjd ändå! Till hösten har jag sökt in till tandläkarprogrammet. Det återstår att se om jag hakar på detta eller något av mina andra alternativ, men sammantaget får jag säga att framtiden känns spännande nu!
 

Förresten, jag har världens sämsta linneatreainspiration. Känns som att jag har glömt bort vad jag vill att det här ska vara för blogg. Har ni någon hjälp? Vad gillar ni att se här? Please help! /Desperate girl.
Kommentarer
Josefine

Mina favoritinlägg är sådana du gör om saker du gjort med massa fina bilder! Hade t.ex tyckt det var roligt att se lite bilder från min födelsedagsfest :D

2014-04-25 @ 20:31:34
URL: http://accordingtomeee.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0