Ny månad

Vill börja det här inlägget med att säga att jag inte har spelat Roller Coaster oavbrutet sedan mitt senaste inlägg. Kan ändå förstå att man skulle kunna tro det om mig... Men en del spelande har det allt blivit. Och så har jag tittat massa på Greys Anatomy, photoshopat och hittat på skojigheter med vänner och familj. Men det har också blivit lite nyttigheter gjorda. Jag har anmält mig till Engelska 7 på komvux och också börjat läsa den. Och så har jag städat massor (jag snackar heldagar), och börjat söka jobb. Sammantaget kan man säga att augusti har varit både rolig och lite orolig. Men nu är det september, och den ska förhoppningsvis bli en mindre orolig och mer bloggrik månad än augusti!


Snart kommer det mer Barcelonabilder, tills dess får ni hålla till godo med denna bild på turistar-Jessi.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0